16 maj 2011

Woho, welcome energy!

Så mycket man kan få gjort trots pissväder då, eller tack vare kanske man ska säga.
Lång dag på jobbet och efteråt handla lite och så hem till barnen och laga mat.
Idag blev det lax i ugn och så gjorde jag Cevapcicci (stavas det så) och köttbullar. Just det, jag gjorde ju Cowboysoppa också :)
Jag tycker det är så skönt att laga massa mat och frysa in, då har man ju till när latmasken (eller Maken) inte orkar laga mat ;)
Perfekt!

SÅ har jag även, hör o häpna, gått en snabb promenad med Andreas.
Verkligen inte varje dag vi hinner med att prata och umgås, fast idag gick vi så snabbt att man flåsade ganska bra när man traskade på.

Nu har det blivit sen kväller och Emelie sover och Benjamin också, Benjamin somnade i vår säng ikväll, lyxigt.
Snart får Andreas bära ner honom så jag kan gå och lägga mej, jag är riktigt trött.
I morron rakar vi stackars Panther..stackarn he he jag ska ta kort på honom ska ni få se hur ful han blir, fast han blir lite charmig också.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar