30 maj 2011

Frukost/lunch/middag!

Ja så mkt mer har det inte varit idag ;)
JObba jobba jobba dvs laga mat, skära grönsaker, diska, städa, slänga sopor och så avslutades arbetsdagen med ett APT på Munktell, tror inte jag kommenterar det alls faktiskt.

Fick skjuts hem av Jeanette, väldigt tacksam för det.

Lagade mat, potatismos och cevapcicci och rundade av stora tabberaset med en kaffe och ett äpple ;)

Sitter på altanen och surfar och grejar lite, solen skiner fortfarande och det gör mej glad, jag saknar solen om dagarna och nu behövs solen massor när det bara är två jobbdagar kvar den här veckan.
PÅ ledigheten vill jag ha strålande sol och värme, då ska jag inte klaga.

NU är det redan läggdags för barnen, jag hann inte med nåt alls efter jag kom hem :(
Får ta igen det i morron kanske.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar