22 maj 2011

Missed me?

Förstår att saknaden har varit svår över helgen ;)
Jag har haft några verkligt fina dagar med min älskling i Stockholm.
Att vi kom iväg tackar vi Boytons för, de tog Emelie över helgen trots hennes förkylning. Genom sms förstår jag dock att helgen varit ganska tyst och bra eftersom Emelie tappat rösten, den ungen har ju en svada som inte många andra slår annars.

Andreas o jag har bara haft det bra. Vi hade ju soligt och härligt väder hela tiden. Idag söndag är det träningsvärk i kroppen eftersom vi promenerat hur mkt som helst, dessutom tränade vi på hotellets gym.

Shopping är också ett nöje vi sysselsatt oss med, det är skönt att få göra saker utan press och i sin egen takt för det är då man hittar grejer tycker jag.

Lördagskvällen var bäst av allt.
Då var vi hemma hos vår fina vän Daniel och grillade. Det är så härligt att man kan ta vid där man slutade fastän det var länge sedan.




Slutligen så har jag bytt färg och frisyr, det är roligt att testa nytt tycker jag.



Fast jag har inte riktigt lärt mej göra frissen ännu, får träna lite.
Jag är ju liksom inte sådär hipp som Stockholmarna vill göra mej ;)

Nu längtar jag hem till mina barn och det dröjer bara några timmar till jag får se dom.

Puss o kram tull er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar