04 maj 2011

Saknad!


Det kommer gråtas o saknas av mej i sommar!
Benjamin ska vara 1vecka på kortis och Emelie 17!!! Dagar på
kollo.
Emelie är överlycklig för att få möjligheten att fiska, åka lite båt, träffa nya vänner och leva livet utan sina föräldrar :)
Själv tycker jag det kommer vara skitjobbigt utan mina barn så länge, måste nog vänja mej vid tanken och har ju lite tid på mej ännu.
Tur att jag ska jobba under tiden.

Idag gör vi inte många knop här hemma. Emelie vaknade 01.20 och sen dess har det inte blivit nån sömn. Jag har dunderhuvudvärk och inga tabletter hjälper :( tror det kan vara sömnen som saknas.
Hoppas vi somnar tidigt ikväll.
Nu kommer snart Benjamin hem så nu avslutar jag.

Hrmmm lite avis kan jag ju tänkas vara på min bror o sambo som åker till Turkiet den här veckan när vintern återvänt!

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar