29 maj 2011

NAJSIGT!

EFter att ha varit vaken och surfat runt i två timmar så vaknade min man och då fick jag frukost på sängen av mina tre älsklingar.
Emelie hade skrivit ett brev och som vanligt när jag läser sånt barnen skrivit blir jag alldeles gråtig och tårig..känslig morsa.

Emelie skulle in till centrum på bowlingkalas idag och då passade Andreas o jag på att luncha på Kina, jag verkligen ääälskar Kinamat och det gör inte Andreas he he, tänk att han fick offra sej så på mors dag ;)

När vi kom hem tänkte vi ta det lugnt men icke sa nicke!
Vi satte igång att sortera ytterkläder och skor och åkte och slängde det till myrorna eller UFF eller vad det nu står på de där insamlingarna.
Sen blev det ordentlig städning i sovrummet, vart kommer allt damm ifrån och varför ska det var så mkt under sängen när det är så himla svårt att komma åt?
Dessutom är all tvätt vikt och inlagd i garderoberna, vilket typ aldrig händer, det finns liksom alltid en hög med ren tvätt i soffhörnet annars men nu är den vips borta.
Jag känner mej så himla nöjd!


Jag har även ringt min lilla fina mamma idag och sagt grattis, det måste man på mors dag!

Nu har jag krupit ner i sängen som är renbäddad och alldeles underbar ;)
Tror det blir nåt avsnitt Navy CIS innan jag ska sova.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar