01 maj 2011

SLÖHÖG!

Man kunde ju tro att det varit stor fest igår och baksmällan var total men nä, sånt är inte my cup of tea. Jag gillar läsk, vanligt vatten och på sin höjd cider ;)
Jag måste städa huset för det sa jag igår att jag skulle göra men jag känner inte alls för det så Andreas o jag har varit uppe o gett barnen meds och frukost, gjorde kaffe o frukost till oss själva och återvände till sängen för att glo på film. Hur lat kan man va?
jag fastnade i bloggläsning och annat smått o gått men nu är det snart ingen återvändo..måste gå upp.

Hade en riktigt mysig valborg, dagen började med Emelie o mej på TP och handlade lite klänningar till henne, bla en klänning till avslutningen som hon fullkomligt älskade och jag tyckte den var skitful..men vad vet jag är ju bara en simpel morsa utan modekoll.
Köpte även lite örhängen  och ett diadem, bara skor som vi inte hittade, hon orkade inte mer lilla gumman.
Själv köpte jag sandaler, mjuuuka sköna goa sandaler och ett par andra skor i min smak men ingen annans ;)
Lämnade även tillbaka kläder jag inte riktigt kom överens med och Emelie undrade varför jag köpt dom från början....

Benjamin var  ute o gick med Nessie och Andreas sa att B var hur lycklig som helst. Han skickade ett mms på fina pojken, får se om jag kan få till ett foto ut på bloggen så småningom.

Kvällen var det dags för grillning med Merde´ns, Jennie, Robban, Eddie, Åsa, John och Nora (tror jag det var deras tjej hette). Blåsigt och svinkallt trots solen men skam den som ger sej så vi satt ute på altanen och åt, mkt trevligt men som sagt var, kallt.

När det var dags att gå till IP ville inte Benjamin följa med så han och jag blev hemma, la oss tidigt och jag vaknade till av fyrverkeriet som small skapligt, Benjamin soooooov. Emelie vann på chokladhjulet och så vart hon lycklig;)

Nu go vänner är dessutom min fantastiska blogg öppen för kommentarer från alla ;) bara att kommentera när man känner för det.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. låter som en härlig helg, jag har donat hela dan inför smyckespartyt, unnar mig lite datorisering nu, kram

    SvaraRadera
  2. klart man tar tillfälle i akt med en liten kommentar ;)

    SvaraRadera