09 maj 2011

Min ursäkt är svärmor och solen ;)

Ja, för att jag inte skrivit alltså,,har spenderat helgen i Dalarna, närmare bestämt i Tolvsbo.
Min fina svärmor Annika har fyllt år men då bodde hon på Gran Canaria och nu har hon behagat komma hem så då blev det firande.
Mysigt att få bo på hotell med sköööna sängar, härliga rum, god mat i restaurangen, härligt sällskap, "skönsång" av bröder, fiol-gitarr o pianospelande, skönsång på riktigt ( av andra än bröderna då ;) dvs min dotter ha ha ha.
Hemfärd med glömda sandaler under myrmördarjakt och en sen matrast för pizzapåfyllning..mycket händer i Jire´nius framfart ;)

Har laddat in bilderna i datorn ikväll men orkar inte lägga ut dom nu, blir en annan kväll, alldeles för mkt att göra just nu och i morron åker Andreas till Stockholm för att jobba och jag ska på handledarutbildning och måste snabbt som attan susa hem lite innan det slutar för att hämta Emelie och ge henne o Benjamin mat innan truppgymnastiken börjar.
Förhoppningsvis kommer Andreas hem så vi kan hämta honom på stationen efter truppgymnastiken slutat..
Oj jag blir trött av allt redan nu...

Och utan att förklara varför så tänker jag skriva att ikväll tänker jag extra  mycket goa tankar och skickar kramar till min fina Falke-vän från halmpyntet och vi vet varför!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar