23 maj 2011

Det svänger snabbt!

Humöret kan gå upp o ned som en berg och dalbana, känns det igen?
Tänk att man kan vara på himla bra humör och så säger nån några ord som förstör allt eller inte allt, det var en klar överdrift men man blir besviken..ja ja , det glömmer vi nu och ser framåt igen.

Idag åkte jag med min fina flicka på bussen hem från skolan, det är lite mysigt att hon kommer på bussen när jag skumpat ensam ett tag. Hon börjar alltid prata och berätta om skolan.
När vi kom hem gjordes läxorna på en gång, så duktigt tycker jag.

Sen har jag ringt ett samtal som gör mej liiite nervös men det blir nog bra och nej, ännu säger jag inte vad det är.

Nu tar jag mej lite glass tillsammans med Emelie och sedan är det dags för den gamla matlagningen igen.

Ikväll har vi en kväll tillsammans hela familjen, så härligt.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar