02 maj 2011

Klädparty!


Ikväll har jag haft klädparty hemma hos mej. Trodde vi skulle bli kanske 3st men fler dök upp, roligt!
Tack alla ni som kom, så mysigt att hinna prata med er en stund.
Ungar o morsor som pratade om vartannat, härligt med kackalorum.

Nu är jag skittrött, känns som det ständigt återkommande moodet, livet är så just nu, kunde inte sova så bra natten till idag så nu hoppas jag på bättre lycka.




Här är det utlovade fotot på min älskling o Jennys älskling ;)
Benjamin och Nessie på promenad.

Kom på att jag även glömt lägga upp bilder på min snickrande och sågande Emelie innan påsk så här kommer dom bilderna:







Jag vet att jag lyckades med detta fantastiska foto ;)
Chatto-skuggornas mästare hehe.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar