16 maj 2011

Härliga helg!

Man skulle ju kunna ha helg alltid, fast då skulle man kanske inte njuta så mycket?!
Måndagar är det faktiskt väldigt sällsynt att jag skuttar upp ur sängen, hrm, det är det andra dagar också.
Måndagar är värst att komma upp iaf, jag har alltid ont i kroppen och sängen är varm och just idag är inte ens barnen vakna, de som brukar vakna 5. Jag har just missat bussen så jag tar bilen istället, måste ändå handla efter jobbet, det är så tomt att kyl och frys skriker ;)

I helgen har vi firat Magnus som fyllde år, grillade och umgicks med vänner, sett eurovision med grymt spännande omröstning, men jisses vad siffrorna flög åt alla håll.
Grattis Saade får man ju verkligen säga, bra jobbat, lite nervöst i början men det rättade till sej, en tredje-plats är fantastiskt bra.

Nu kollar jag på klockan och det är dags att åka till jobbet om jag ska lyckas komma i tid.
Oavsett tidig morgon så får man vara glad att man har ett jobb, dessutom ett som man trivs med, tänker på andra som inte är lika lyckligt lottade.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar