26 maj 2011

Ser jag i syne?..tänkte jag!

En underbar vän skjutsade mej idag till verkstan så jag kunde hämta min lilla bil.
Döm om min förvåning när man blir upphämtad av en förvuxen knallrosa telletubbie i en snygg Quashqai ;)
Men även det murmeldjuret kunde köra bil precis som min fina vän Petra,snabbt o säkert ;) ha ha ha.
De påminde dessutom om varandra men det är bäst jag är tyst om det för annars kanske Petra blir ledsen.

Nu är min bil  hemma hos familjen igen och telletubbisen skulle ut på andra äventyr ikväll, lycka till med dom gums.

Här hemma i huset har barnen och jag ätit delikata pannkisar och till efterrätt lite popcorn, det är härligt att lyxa till vardagen lite.

Min längtan efter sömn hoppas jag blir tillmötesgådd vid 21 ikväll, det vore helt fantastiskt. Har insett att jag måste vara på gränsen till pensionär eftersom jag bara vill sova tidigt och kollar inte ens på tv längre, vart har min ork o inspiration tagit vägen? Är det detta som kallas 40-årskris?

Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu men inte ska jag blogga mer iaf.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar