06 juli 2012

4 är fulltaligt!

Snart semester, en riktigt välbehövlig sådan.
Det tar några veckor innan vi är fulltaliga i familjen för just nu är Emelie på kollo.
Benjamin ska till kortids på söndag och Andreas och jag ska jobba lite till, men sen ska vi vara tillsammans hela familjen.
Det är lyckan fulländad, att få vara med min fina familj som jag älskar så mycket.

Idag är det fredag och det innebär ledigt och jag gör inte ett skit!!!
Det är helt underbart för den här veckan är annars totalt fullspäckad med bröllop/barndop, grillning, spelkväll, påhälsning på kollo, träning och jobb.
Lite vila gör därför susen och jag försöker  därmed hålla det däringa dåliga samvetet i schack, för all tvätt och städning och allt annat jag funderar över, det finns ju kvar där nästa vecka också så jag gör det då, frågor på det?

Just det ja, om ni undrar: Nä jag har inte kommit underfund med mobilbloggningen, (vilket gör mej galen) men jag får försöka överleva ändå, det blir ju ändå inte alltid som man tänkt sej så jag bestämde mej helt enkelt för att gilla läget och köra på!
Men vet ni en sak?
Det vore fantastiskt roligt med mer kommentarer på bloggen. Jag ser i statistiken hur många som läser och har kollat in bloggen även under tiden jag lagt bloggen på is och ni är ganska många så välkomna att kommentera hej vilt, hela tiden, ständigt och jämt ;)
Äsch jag vet hur det är när man läser bloggar, man älskar att läsa men det är konstigt nog jobbigt att skriva en kommentar, men välkommet är det..för alla som bloggar skulle jag tro.

Nu är jag iaf tillbaka och vill man så följer man mej och mitt liv!!

Puss o kram till er alla.

4 kommentarer:

  1. Ok damen. Fick hjälp av min duktige datornörd till son om hur jag ska bete mig. Har saknat din sida, ska väl ge dig lite feedback nu när du kommit tillbaks. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen till mej Kattis och heja din "nördige" son som stöttar dej ;)
      Kram tillbaka!

      Radera
  2. Välkommen tillbaka! Jag är asdålig på att kommentera men ska bättra mig. Får heller knappt nga kommentarer och visst är det trist på ett sätt, men då jag är så dålig själv på det så får jag väl inte klaga. Hejpa!

    Jag bloggar från mobilen, nemas problemas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bloggar ju oftast från mobilen också, men alla foton kommer längst ner i inlägget och film tar flera timmar att ladda in och publicera, det gör mej galen.
      Du får visa mej hur på en date nån dag, och förresten ska jag själv bli bättre på att kommentera eftersom jag läser din blogg ;)
      Kramelikram!

      Radera