15 juli 2012

Mitt ena älskade barn är hemma!!

Vilken känsla det var när man såg bussen glida in vid St Eskil, åh vad jag längtat efter min fina flicka som varit borta 12 dagar!

Hon sprang in i min famn och så började både hon och jag att se lite dimmigt ;)

Älskade underbara flickebarn, välkommen hem igen.

Väl hemma har vi fikat glass, läsk, bulle och så har Emelie pratat och pratat om hur det varit på Kollot på Åshorn. Hon tycker det har varit bättre än på Sågarsvedet så det är ett toppenbetyg.

Nu längtar hon efter tisdag då vi hämtar hem andra älsklingsbarnet från Kortis.

Jag har precis packat upp Emelies väska och fyllt en maskin med tvätt.
Så skönt att få undan grejerna till nästa kommer hem.

Oväntat nog så öser regnet ner även idag så förhoppningsvis orkar jag städa lite så vi kan njuta av vårt fina hem.

Ikväll vankas film vid datorn och mys med minifamiljen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar