17 juli 2012

Men oj, även till Eskilstuna?

Undrar ju om det verkligen är sant när solen framåt em/kvällen tittar fram och lyser varmt och härligt.
Mr Sol, du har varit saknad i flera veckor ;) välkommen tillbaka.

Idag har vi hämtat hem Benjamin från kollo.
Nu är äntligen hela familjen tillsammans igen och då ska vi försöka ha lite semester, får se vad vi hittar på.
Det blir säkert lite dagsturer eftersomBenjamin har svårt att orka med nåt mera och så instruerar ju Andreas på gymmet så vi kan inte vara bort länge.

Gymmet ja!!
Jag var med när Andreas gapade på alla deltagare i x-fit. Askibbigt, trodde jag skulle kräkas där ett tag men jag hejdade mej.
Tog 2 timmars vila och passade på att hämta Emelie hos en kollokompis i Hällberga, köpte mat och åkte tillbaka till gymmet då jag i ett ögonblick av energi tackade ja till Petras erbjudande om att boxas med henne på kvällen.
Idag har jag träningsvärk!

Nu ska vi åka och handla så morgondagens middagsgäster får något att äta och så brukar vi ju oftast äta frukost på det här stället så matshopping it is.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar