31 juli 2012

Huvva!

Lite jobbångest istället för semesterångest ;)
Jo, jag trivs på mitt jobb, det handlar inte om det. Det är bara allmänt jobbigt innan det är dags igen, jag brukar känna så på söndagar också ha ha.

Idag kom min underbara lilla Emelie hem från sin semester hos morbror och moster i Kisa.
Hon var så himla glad när hon kom hem och mormor och morfar som skjutsat henne sa att resan gått bra och att hon var så tyst så!
Vad sa dom? Tyst???? Sen när har den ungen varit tyst? Hon brukar prata tills man säger åt henne att vara tyst, då man inte orkar lyssna längre.
Ja, ja, skönt för dom ;)

Vi åt en lättare grillning med mor o far innan de fortsatte med påfylld kaffetermos till Edsbyn.
Mysigt att vi fick en stund tillsammans iaf.

Resten av dagen har ägnats åt tvspel för tre i familjen.....gissa vilka :)
Jag har läst ut min bra bok och ska försöka hitta nån ny att läsa.

Ikväll måste jag lägga mej tidigare än 01.40 eftersom8 jobbet kallar, somnar väl framför datorn annars.

Matlåda-check
Efterrätt-check
Blir nog en bra dag i morron också.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar