01 augusti 2012

Tjoho

Första arbetsdagen avklarad, ensamt och dödstyst på förskolan men fick en hel del gjort. Det känns himla bra.

Var ganska trött när jag kom hem och då passade det fint att ta en kaffe med Malin som var här för att hämta Wilma.

Ikväll träffar Andreas lite polare och ska ut på Å-festen sen tror jag.

Själv tig jag tag i det där springeriet som gått skitdåligt sista tiden.
Ikväll gick det riktigt bra, skön känsla i kroppen utan massa tvång och behov av resultat. Min gps muppar sej som vanligt så Andreas får fixa ordning på löpturen enligt kartan senare och så hoppas jag att min tid blir bra trots allt.

Nu har jag druckit ett glas vatten och ätit två jordgubbar och så har barnen fått mat också.
Jag är vrålhungrig, måste fixa nåt till mej.
Tack för idag, slut för idag.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar