08 augusti 2012

Så skönt trött i kroppen!



Tror inte jag lagt ut denna video förut på bloggen, bara på facebook.
Det här är en fantastisk kille Andreas och jag lärde känna i Örebro när vi bodde där.
Det finns tusen saker att berätta om denna underbara människa med ett hjärta av guld, men det tänker jag inte göra, jag vill bara sprida hans musik som gör mej så glad.
Lyssna och njut!

Jag  dras annars med mitt dumma huvud fortfarande..har gått på tabletter hela dagen och tränade ändå Funkis ikväll och under den tiden och lite efteråt så var huvudvärken borta men den börjar komma smygande nu igen :(

Jag är så trött men har haft så otroligt svårt att sova så jag tror det är därför men..skit samma, jag vill inte ha ont längre så jag ska försöka göra en tidig kväll och sova lite mer än jag gjort på ett tag.

Hörrni, tre dagar har redan gått på första riktiga jobbveckan, snart är det jul ;)
Jag ska önska mej en träningsresa till Turkiet eller en Mustang...undrar vad jag får?
Bensinpengar till Kisa och skatten betald på bilen kanske ;)

Sova skulle jag göra ja, ok då, vi ses o hörs, sköt om er goingar.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar