12 augusti 2012

Så galet kul det kommer bli!





Jag har idag varit på en introduktion på Forever (mitt gym) för Pink Gloves Boxing.
Detta är så vansinnigt kul och skitjobbigt, trodde jag skulle kräkas där ett tag.
Den lilla videosnutten är bara en liten presentation vad det kommer innebära i träningsväg.

Jag har signat för denna termin och ska köra två ggr i veckan, fatta att man kommer kunna boxas efter ett tag, gå matcher om man känner för det (ja, självklart ligger grymt mkt träning bakom och kanske inte att man lyckas efter bara en termin men efter tredje).

Det är så coolt att vi ;) är det andra stället i Sverige som startar den här typen av träning, jag tror det här kommer vara det roligaste jag gjort i hela mitt liv.
En stor utmaning och jag har högt satta mål redan innan vi startat.

Jirre kommer vara en av huvudtränarna och jag tycker det är så himla bra att vi får  denna upplevelse tillsammans, det kan ju annars vara lite svårt att förklara vad man pysslar med och vad som är så bra, nu slipper jag förklara det iaf ;)

Jag känner mej så himla peppad och tycker det är skitlång tid kvar innan det börjar, vill träna NU!!!!

Fast i morgon är det Functional moves med fina Malin Berg som utmanar mej galet mycket och jag längtar till det också. Ett problem bara, min crazy friend Petra J är inte där, men det får väl gå för den här gången då ;)

Hur har dagen varit annars då?
Jo tack, den har varit fin. Jag har fixat lite i köket, diskat, lagat mat, ni vet allt det där vanliga tråkpysslet som måste göras.
Nu är jag redo för en ny arbetsvecka och det är sista ensamma veckan för Emelie, sen börjar skolan igen.
Benjamin mår bättre och ska till kortis för fritids i morron och Andreas tar sej an jobbet i Västerås igen och så ja, allting rullar på som vanligt.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar