06 augusti 2012

Lots of träning blire!

En bra dag på jobbet allt som allt.
Knapp hälften av antalet som normalt brukar vara vilket gör att man inte behöver stressa så mycket.

Idag var ju första dagen som alla i vår familj återgick till "det vanliga" och Emelie blir då ensam hemma.
Det slutade med att hon tog bussen till mitt jobb och lunchade med mej.
Så himla mysigt att få ha henne med.
I morgon behöver jag inte tänka på henne eller Benjamin för Andreas är sjuk och är därmed hemma.
Hoppas han kryar på sej fort min älskling, sömn brukar ju hjälpa.

Ikväll blev det riktigt bra och svettig träning med fina vänner.
Två pass brukar jag oftast inte köra på samma dag men ikväll blev det så ändå.
I morgon lär jag vara rätt mör i kroppen hehe, tur man kan ta en vilodag då.

Nu ska jag efter två avsnitt True Blood med maken försöka sova några timmar innan klockan ringer och det är dags att gå till jobbet igen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar