05 augusti 2012

Jag tänkte få en lugn dag...

Det var ju bara lite att städa, lite att tvätta...
Så här 6 maskiner senare och lite matlagning och hallonplockning från egna buskar känner jag mej rätt mör.

Jag mår inte 100% och Andreas mår ännu sämre än vad jag gör.
Typiskt att få ont i halsen, bli förkyld och få feber så här vid jobbstart.
I morron påbörjar jag första riktiga arbetsveckan efter semestern.
Jag hoppas vi snabbt kommer in i bra vanor och rutiner igen.
Det svåraste brukar ju vara att få barnen i säng på kvällen och ur densamma på morgonen!
Förresten gäller detsamma mej ;)

Jag längtar efter träningsrutiner och få ordning på livet, gillar när det finns struktur och jag hinner förbereda barnen osv, det blir nog bra den här hösten också.

Here we go again!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar