22 augusti 2012

De där vännerna

Är så bra att ha.
Ringer, kramar och finns där.
Tack underbara!

Nä inget har hänt men jag är tacksam och det är härligt.
Jag håller nog på att bli gammal, filosoferar och funderar hela tiden och fascineras av människor som beter sej märkligt och alldeles vanligt.

Oavsett vad man tycker om varandra eller hört nåt om nån annan eller sej själv eller, ja, ni vet.
Visst finns det människor man tycker mindre om men jag tror att varje människa har flera personer i sin närhet som älskar en med alla fel och brister och jag har ingen rätt att döma någon annan men trött på folk, japp det får jag bli.
Oj vilken lång mening!!

Jag längtar bort till värmen och solen är verkligen avundssjuk på mina vänner som åker till värmen och har det skönt utan mej :(
Fast jag hoppas att dom får det bra.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar