26 augusti 2012

Kräftätande igår med fina vänner, härligt!
Jag hade svårt att somna natten som var trots att jag var skittrött.

I morse var jag och Andreas uppe tidigt eftersom det ännu en dag var dags för Pink Gloves.
Jag var med på första träningen
Och jag älskar det! Totalt slut blir man och man ger sitt allt hela tiden.

Emelie och jag har varit på bio på em och sett Madagaskar 3.
Jag gillade den och det gjorde Emelie med.

Väl hemma käkade vi tacos och nu har jag trots att klockan bara är 19.15 krupit ner i sängen.
Jag fryser, är trött, har ont i halsen och näsan rinner.
Hoppas på att nattens vila ska göra susen så jag orkar jobba i morgon.

För övrigt har en inte allt för rolig sak hänt med min dator.
Plasthöljet under har släppt i kanten.
De pengarna som en ny kostar vill jag inte lägga pengarna på.
Vi får se vad som händer.


Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar