10 augusti 2012

Yes I did it!

Äter glass som funkar för mej och mitt ickesockerätande, med ett omförvandlat recept och lite sukrin så njuter jag som tusan.
Ostglass, fast det låter ju onekligen godare att säga cheescake ;) grymt lyckat och detta lär jag fortsätta med. Nästa gång ska jag testa att ta i mörk mintchoklad, oj oj oj , jag ryser av välbehag redan vid tanken!

Tänk att jag gått från sockerråtta och fikagris till ja, vad ska jag nu kalla mej? Livsnjutare på rätt sätt kanske? Jag gillar mitt sätt att äta och träna, det känns inte så komplicerat alls faktiskt.

Andreas min stora sjukling ligger i sängen och försöker sova bort sin feber, Benjamin har också insjuknat och sover. Kortishelgen blir inställd och Emelie och jag är ännu friska :)
Jag har flera dagar haft ont i halsen men jag säger peppar peppar och tänker att jag slipper denna eländesförkylning.

Ikväll har jag pratat i tfn med min vän DeWall och jisses vad vi kan prata, det var ett så bra samtal som gjorde mej jätteglad.

Jag är så tacksam för att jag har så många fina vänner omkring mej, det är inte alla förunnat.

NU ligger även Emelie till sängs och jag har lite tid för mej själv, vad göra?
Jo, jag tittar väl på ett avsnitt av Dexter såklart.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar