02 augusti 2012

Andra arbetsdagen över!

Så där, nu är jag klar för veckan.
Att börja jobba två dagar är riktigt skönt men hjälp vad trött jag är.

Jag har varit duktig och cyklat till och från jobbet idag, det blev ca 1.3 mil det och det känns grymt bra.

Löpningen igår med min muppade gps ändrades till 9 km och en pace på 6.43/km och det måste jag vara nöjd med trots allt.
Ska försöka ändra musik och löprunda för att inte vänja kroppen vid samma upplägg hela tiden.

Visst är det tråkigt när man bara skriver träning?!
Syrran pratade om det nån gång men när man själv är inne i det så blir det ju oundvikligen att man skriver...sorry!
Och jag kommer göra om det ;)

Inatt har Emelie sovaöverkamrat här, det blir nog bra, de har fnittrat i sej kvällsmaten iaf.

Jag är så trött och tänker krypa ner i sängen samtidigt som barnen och glo på film eller nåt.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar