09 augusti 2012

Tråd är bra till mkt!

Idag har varit ännu en arbetsdag och torsdagar brukar ju även vara sista för min del. Men i morron ska Chatto till jobbet igen!
Det blir jättebra och jag kommer inte jobba sent så det känns helt ok.

Idag har jag fått mina ögonbryn trådade. Zinah på jobbet fixade mina ögonbryn med tråd. Ett otroligt sjysst sätt att få fina ögonbryn, galet smidigt och coolt måste jag säga.
Att plocka ögonbryn gör ju asont så det gör jag inte men det här var ju helt smärtfritt så det gör jag så gärna om :)

Jag lovade en vän att ge fotobevis och tjena hallå.... Att fota så nära resulterar ju i väl synliga rynkor så det blir det inga blogbilder på, du får helt enkelt lita på mej att jag är drop dead gorgeous ;)

Ikväll har det varit myskväll hos fam Jirenius för i morgon ska Benjamin till kortids.
Det är alltid chips el ostbågar kvällen innan kortids och så även idag och så höjde vi det hela ett snäpp genom att barnen fick köpa pizza och kebabtallrik.
Tror att vi ligger på plus på föräldraskalan nu :)

Sådärja, barnen är i säng och jag tror även de sover nu.
Jag kryper ner i sängen i sällskap av min grymma träningsvärk och aningen lättare skallebank, det går mot bättre tider iaf.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar