19 augusti 2012

My oh my!

I dagarna tre har jag frossat i godis, fika, läsk,pizza och all annan onyttig och god skit jag kommit över.
I morgon återgår jag till min normala kosthållning och träning, jag kommer vara skitsur i en vecka säkert haha.

Jag har en softvecka framför mej med bara 3 arbetsdagar eftersom barnen börjar skolan i morgon har jag tagit ledigt och ska vara med dom.

Idag har vi köpt en mobil till Benjamin och det är mycket stort, hans första mobil.
Han ska ju börja bussträna i höst och om nåt blir tokigt vill jag att han ska kunna nå oss.
Så nu är lilla jag och B tryggare.

Emelie har köpt tre olika rullar bänk/bokpapper som hon vill ha med sej till skolan. Så jag tror nog att vi alla är nöjda efter denna helg.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar