30 augusti 2012

Jahopp!
Då regnar det, massor!!
Jag ska krypa ner i sängen och sova några timmar innan en härlig dag med goa vänner infinner sej.

Ikväll har jag varit ute på Mälarvik eftersom Benjamins skola hade grillkväll och miniläger med övernattning.
Fast Benjamin blev osams och slogs med sin rumskompis så han ville inte sova kvar utan följde med hem.
Han gjorde det ändå bra min älskling som fixat buss hit och dit och en dag ute på Mälarvik med massa nya intryck.

Jag är glad för jag har haft mina "måljeans" på mej ikväll, gött mos!!

Saknar mamma och pappa lite extra idag, vet inte varför men bara gör det.

Puss o kram till er alla

Oups, åt värsta lyxiga kvällsmaten ikväll, grekisk youghurt med smulad mintchoklad på, galet? Javisst, galet gott och så kaffe till det mmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar