24 augusti 2012

Så stolt!!

Jag är en mkt stolt mor.
Mina barn är så duktiga och ringer och talar om saker för mej, frågar och meddelar sej.
Jag känner mej trygg att barnen klarar sej ibland utan mej.

Benjamin började bussträna idag, dvs jag åkte med honom på bussen till skolan och nu skulle han åka hem alldeles själv.
Jag fick nyss ett samtal från honom att han gick till bussen och snart skulle vara hemma så jag kunde möta honom vid hållplatsen.
Det här är riktigt stort!!!!
Jag är så glad att detta gick så bra på en gång.

Sen är jag glad för en sak till... Andreas jobbar sista dagen i Västerås idag, grymt skönt att få honom hem till E-tuna igen.

Jag är så stolt och älskar min familj oerhört, ikväll har vi familjekväll och myser innan Benjamin åker till Kortis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar