20 augusti 2012

Swisch så var den här dagen borta!

Våra älskade barn började som de flesta andra skolan idag och de längtade verkligen dit.
De var så glada att få se sina vänner igen och Emelie fick en ny klasskompis.

Benjamin hämtade ut sitt busskort påStålforsskolan och på fredag börjar vi vår bussträning.
Sin mobil har han redan använt, mkt smidigare än hemtfn tycker han.
Jag tror nog vi ska säga upp hemtfn eftersom ingen använder den ändå och eftersom alla har sin egen tfn så, ja, vad är syftet liksom?!

Vi lunchade på TP barnen och jag, sen köptes byxor till Benjamin och Tahirts och ingen huvtröja alls faktiskt men det måste göras eftersom det är huvorna han gömmer sej i.

Emelie provade en onepiece som hon tjatar och tjatar om att hon önskar sej.
Vi köpte iaf innegympaskor och höstskor med klack till Emelie.
Har väl lite grejer kvar att handla men orkar inte nu och så kan det ju vara bra att betala räkningar först och handla sen ;)

Ikväll testade jag knät på funkisen, gick helt ok faktiskt. Jag var nog egentligen mest rädd att det skulle böja sej igen så jag tog det lite lugnare och hoppade över en del grejer.
Ja, ja på onsdag hoppas jag kunna bättre.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag hämta Ansreas på Forever och efter det blir det läggdags för barnen och föräldrarna,jobbdag i morron igen.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar: