27 augusti 2012

Lite springmusik kanske?



Tyvärr får ni klicka er vidare men detta är en av mina favoriter att springa till på riktigt hög volym, jag får sån ruggig energi och öser på lite extra. Ta nu och smäll in den här i Iphonen nu Sara och när du ändå håller på är den fruktansvärt vulgära och (skitdåliga videon på) "I`m sexy and i know it" grym att springa till också.

Nu när jag är hemma sjuk så är jag så himla rastlös och jag hatar att vara sjuk. Jag surfar runt och kollar massor grejer och Andreas blir så trött på mej för jag pratar sönder honom när han kommer hem ;)
grejen är att man orkar ju inget annat än att sitta på tjocka röven och tänka på vad jag ska få äta nästa gång. Food and fika is my thing you know!

Emelie började med ny medicin för en vecka sedan och det verkar gå ok men vi kommer nog behöva öka dosen så småningom. Hon har haft lite ont i huvet några dagar men idag är första gången hon klagat på illamående hela dagen. Vi har inte sagt till henne att detta kan vara biverkningar av medsen för vi vill inte att hon ska bli mer känslig och känna efter hur hon mår, det är bättre att hon säger till om hon mår dåligt. Anledningen till att vi byter meds är för att den andra gör att hon inte växer som hon ska och förhoppningsvis gör det så hon känner mer hunger och ökar i vikt, för just nu gör hon precis som sin bror, ökar något på längden (men alldeles för lite) och går ner i vikt.

Ikväll bänkar vi oss återigen framför tv:n min Emelie och jag och glor på Robinson, det är vårt kvällsnöje ;)

Nån som har ett filmtips när man ändå är hemma och gör ingenting?

Puss o kram till er alla.


1 kommentar:

  1. Ge lilla stumpan smileymackor, då äter hon massor... ;)

    SvaraRadera