07 augusti 2012

Ännu en gång :(

Så är då min huvudvärk och illamående ett faktum.
Kände det redan när jag vaknade i morse.
Åkte till jobbet och så åt vi lunch 1 timme tidigare än vi brukar och det kombinerade jag med tablett, vilket gjorde att det mer eller mindra släppte.
Men nu ligger jag här, nerkrupen i sängen och känner mej halvdöd...
Ska försöka sova och hoppas vakna frisk och pigg i morgon.

Andreas är mer sjuk idag än igår, blä, jag vill inte bli smittad för det har jag inte tid med.
Nä nu ska här kryas på så man orkar med morgondagens funkis.

Puss o kram till er alla.

4 kommentarer:

  1. Usch, känner med dig. Brukar oxså få anfall med en hemsk huvudvärk. Önskar inte ens min värsta fiende den värken. Kom ihåg nu:inget pussande med karln förrän näsan slutat droppa o nysningarna är borta. Krya på er mina vänner. Kram Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska försöka låta bli att puss på munnen på gubben iaf, kinden räknas inte ;)
      Två veckor kvar till vi ses Kattis, tjoho vad roligt det ska bli!
      Kram

      Radera
  2. Men du..Har du varit hos läkaren? Akupunktur?
    Var rädd om dig! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Livrädd för nålar Linda..fast jag har hört det ska vara bra.
    Jag tror det är spännigshuvudvärk pga dåligt med sömn. Jag är så känslig när jag inte får äta eller sova, då brukar skallebanget komma på en gång.
    Undrar om inte en resa till Sardinien eller Sicilien kan bota ;)
    Kram på dej.

    SvaraRadera