10 juli 2012

Med mina spekulerande snillen!

I dag var sista arbetsdagen på 3 veckor och uj vad det är skönt.
Fast jag har haft en bra dag på jobbet också, trodde jag skulle bli ensam men chefen satt o jobbade på kontoret också. Mkt trevligt med sällskap, dagen går ju fortare då.

När jag avslutade min arbetsdag sken solen men när jag var på väg hem öppnade sej himlen och jag hängde lite tvätt inomhus och slog omkull mej i soffan. Känslan av att veta om längre ledighet är så underbar.

Vi funderade på att åka till Västerås och äta och gå på bio men vi ändrade oss mitt i ösregnet och gjorde lite lchfpizza där botten fastnade i pappret :(
För övrigt blev det en god pizza.

Under tiden vi åt och förberedde för hemmafilm ändrade vi oss och åkte till Torshälla dvs vårt andra hem :)

Spelkväll med älskade vänner/pirater/ spekulerande snillen = lovely!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar