16 juli 2012

Bildbombar lite!

Emmas konfirmation!

Min underbara Benjamin

Hela konfagänget

Fantastiska Emelie

La familia

# 1med son

Nyfika unga och äldre.

Stugan i Kårtorp

 Solsken fanns i maj!!

Nu följer lite foton från Snokebo-partyt ;)

Lena,Josefin och Elinor

Vad säger man? Ser ju skitsur ut, måste vara hunger :)

Men här har vi en lycklig Sara, hon måste redan hunnit äta

Hicke Lindsmyr, charmigare än # 1

Lite bus är aldrig långt bort i denna skara

Världens bästa pappa

Underbara syskon Micke och Pillan

Som sagt var, vi skrattar mkt och slår även getingar med flugsmälla

Födelsedagsbarnet, 25 år och en vecka

Min sexiga man, aningen trött

Grannen som jag glömt namnet på.

Som sagt, alla kan inte bli bra på kort

Bluäk, två näshår måste bort

MIn beundransvärda äldsta lillasyster Elinor

Självklart avslutar jag med en bild på #1 som på två kast fick två gäddor


1 kommentar:

  1. Vilka härliga kort, ni verkar vara en stor glad familj? Själv kan jag inte skryta med så många men de är desto fler i Mats familj så det räcker. MVH Kattis

    SvaraRadera