18 juli 2012

På kvällen händer det!

Det är då solen vill skina ;)

Har haft en härlig dag med familjen.
Vi har städat, ätit mat tillsammans och Andreas lär Benjamin att programmera.
Emelie sjunger och ritar, det är så skönt att vi får vara tillsammans.

Jag hann iväg på min älsklingsträning functional moves och det kändes riktigt bra, men oj vad folk det var och så varmt i salen, jag svettades litervis tror jag.
Snabbdusch hemma och så fixa lite grillat till våra kvällsgäster Malin och Caroline.
Vilken härlig kväll det blev med skratt och underbar "filmvisning".
Önskar så att Andreas och jag kunde åka samtidigt till Playitas med de här sköna människorna, men man kan inte vara med överallt.
Thats life!

Nu ska jag försöka sova några timmar innan morgondagens roadtrip med familjen ska påbörjas.
Vi hade planerat att dra efter frukost men då behövde vi ha packat och det har vi inte hunnit ännu, det får bli snabbpackning i morron.

Puss o kram till er alla.

Förresten håller jag på att längta ihjäl mej efter onyttigheter..... Men jag ska vara stark ;)
Häromdagen åt Andreas lakrits och jag luktade bara i påsen, åt inget alls- nöjd tant!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar