23 juli 2012

Jag som brukar va så snygg!

Idag var det bara dåligt på löprundan. Inget ork i varken psyke eller kropp.
Kramp i vänster fot och ont i höger knä, patetiskt, jag som alltid är så snygg när jag springer.
Jag hade ju tom rakat benen, vad gick fel? Såg bara ut som "the blob" när jag skumpa runt.
Får helt enkelt ta igen det en annan dag, jag menar, vara ful när man springer två ggr på rad är icke acceptabelt!

Jag känner mej trött och solfattig, fasar lite för att hösten/ vintern blir lång efter en riktigt dålig sommar sett till soltimmar.

Önskar jag hade pengar till solsemester för oss och barnen men så är icke fallet. Vi ska spara och spara så ska vi åka på solsemester tillsammans.
Det lär ju bli om ett år kanske...

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Du som springer så fort är väl ingen som hinner se hyr du ser ut . Det säger bara SWICHHH o så undrar folk bara"vad var det???" :-) Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha javisst så är det ;) men jag springer nog sämst av mina vänner som håller på att löpträna!

      Radera