09 juli 2012

Vad har jag sagt om saltlakrits?

Jo, att jag älskar det i alla möjliga och omöjliga former!!
Idag har Petter, (varför kallas han så när han heter Leif?) köpt ut åt mej.
Rena rama lagliga langningen och vem blir jätteglad då?
Jo, Chatto såklart, kolla bara in fotot lite längre ner, det är KÄRLEK det!

Annars har dagen inneburit jobb och migrän :(
Det är tur att jag bara haft kontorsjobb idag och kunnat jobba i min egen takt, jag hade aldrig klarat en vanlig arbetsdag. Jag har i vanlig ordning knaprat tabletter och slumrade en stund på soffan när jag kom hem.

Trots skallebanket så plockade jag i och ur diskmaskinen eller nä, tvärtom, ur och i!
Sorterade smutstvätt och slängde in en maskin och hängde upp.
Så nu ligger smutsig men sorterad tvätt i högar i hallen, torkställen dignar av blött rent och ikväll tänker jag inte göra något alls åt det.
Jag är nämligen barnfri och kan stöka till alldeles själv för det är ändå jag som får ordna till det hela så småningom iaf.

Tablettföljetongen...jodå, jag slängde i mej några till och åkte iväg och tränade Functional moves på Forever.
Åh vad jag älskar detta sätt att träna. Det är så roligt när man känner och ser i spegeln att man blir bättre och bättre på rörelserna och orkar tyngre vikter.
Jag är grymt stolt över mej själv.

Förresten så sitter jag på Forever och bloggar med kurrande mage och dessutom väntande på Andreas som instruerar box. Vi skulle träffat en kompis efter träningen men så blev icke fallet, kanske vi går ut o äter själva eller åker hem och njuter vackra sista solstrålarna på altanen.

Oavsett allt elände, barnfritt och roligt så har jag bara 1 dag kvar att jobba innan även jag får semester. Tanken på att vara ledig är oerhört njutbar.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Han kallas för Petter för att när han var yngre så var det många som hette Leif och då han heter Pettersson i efternamn så blev det Petter. :) har ditt lakrits i bilen plus en liten bonuspåse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men vad roligt att få veta varför! Jag gillar Petter iaf!

      Radera