02 november 2011

Älska höstlov!


Jag börjar med igår!
Jobba, åka till BUP med Benjamin. Det var ett skönt avslappnat möte med mkt positiva resultat.
Benjamin hade vuxit 5 cm och gått upp 5 kg sedan i februari.

Han väger nu 34,6 kg. Lilla gubben väger inte mycket men bättre har det blivit.
Blev en sväng via McDonalds inn an vi kom hem och han var riktigt glupsk.

På kvällen åkte Andreas o jag till gymposs för att prova ett pass bodypump. Andreas testade Afro innan, DET skulle jag inte ens ägna en tanke åt.
Pumpen var däremot ett roligt sätt att träna men instruktören tyckte jag inte alls om. Hon visade inte ordentligt vad man skulle göra eller hur man skulle göra det och pratade väldigt tyst och hade inte nån som helst taktkänsla :(
Usch vad jag sågar henne men det var verkligen inte bra.

Idag har jag verkligen träningsvärk i hela kroppen och på nåt sätt är ju det härligt.

Jag har fått sova ordentligt på morronen och jag har ätit frukost med barnen och så tog jag med kaffet tillbaka till sovrummet och kröp ner i sängen igen. Åh vad det är härligt med höstlov!

Nu borde den här lata mamman som enligt Emelie ser ut som ett troll ta och duscha och fräscha till sej.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar