26 november 2011

Bortglömt!


Ja min blog är och har varit lite bortglömt eller iaf bortprioriterad.
Huvudvärk och illamående sätter stopp för allt nämligen

Igår var vi en sväng på fröslunda torg där IES skolkör sjöng julsånger. Andreas skjutsade hem mej o Benjamin i pausen eftersom jag inte mådde bra, sen åkte han och hämtade Emelie efter andra uppträdandet.
De är duktiga i kören och jag tycker det är härligt att höra alla sånger. Det tar en tillbaka till barndomen på nåt sätt.

Det har även dagens bravader gjort. Emelie o jag har bakat syltkakor och pepparkakor, så himla mysigt att få tid tillsammans.
Emelie gjorde stjärnor som hon ska skriva datum på med glasyr så hon får äta 1varje dag fram till jul. Gullunge!

Jag la mej en stund i soffanoch somnade pang,bom! Hatar att må illa o ha huvudvärk. Det kommer oftast på helgen när jag jobbat färdigt och slappnat av.

Just nu längtar jag bara efter att sitta på flyget till gran canaria för att hälsa på svärmor o svärfar o semestra.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar