29 november 2011

Hej o hå!

Jobbdagen försvann snabbt precis som nästan alla jobbdagar gör när man trivs på sitt jobb. Jag har beställt tid för däckskiftning och hunnit med ett utvecklingssamtal på Benjamins skola. När jag kom hem skruvade jag ner Emelies gamla säng eftersom Mats skulle komma o hämta den i em och nu har Benjamin beställt pannkakor, sylt och grädde till kvällsmat. Grädda pannkisar tar ju ett bra tag, shit vad tråkigt.

Sen mina kära vänner tror jag att jag måste kolla om det kommit nåt nytt avsnitt av SOA och så ska jag börja läsa de sista twilightböckerna-LYCKA!

Fast just nu känner jag bara för att slänga mej i soffan o sova en stund, blir nog en tidig kväll om ungarna fixar det.
Fattar inte att barnen orkar som dom gör, de sover inte så himla länge nån av dom trots medsen. Idag när jag gick upp var Benjamin redan uppe och kollade på tv:n och Emelie satt och åt äpple!
Så antagligen har de varit vakna sedan 5.00, det är ju inte alls ovanligt men skapligt irriterande. Benjamin har t.o.m fått ny meds för att han sk akunna sova längre men nä..funkar sisådär. Det roliga är att Benjamin anser sej äääälska den nya medsen för den får honom att sova längre på morgnarna, tillåt mej småle...alltså klart att kl 5 är bättre än 3.30 men men.....

Nu måste jag fixa pannkssmeten innan gnället börjar om hunger och min mage kurrar redan.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar