16 november 2011

Konstaterar..

..att jag älskar små bebisar och tycker dom är helt underbara, iaf den fina bebisen jag träffade på jobbet idag ;)
Vincent- vilket fint o passande namn på den gullungen. Så söt både vid skratt o gråt, dessutom var det roligt att se mamman också.

Dagen har annars svischat förbi, den gör det oftast på jobbet, man har så många moment att göra och när man är klar är även arbdagen det :)
Love my work!!!

Åker o handlar efter jobbet och kommer hem och hittar makens matlåda på soffan i hallen, undrar om han inte skulle blivit mer mätt av att ta med sej den????

Har köpt gofika till kvällen och det innebär i den här familjen- kanelbulle till Benjamin och munkar till resten.

Tror vi alla är ganska trötta idag så det lär bli en lugn kväll och jag hoppas på lite Sons of Anarchy-avsnitt med maken ikväll.

Annars då?
Jo, jag längtar som tusan till några helger framöver då jag får träffa min underbara storfamilj igen, det är bara dumheter att bo så långt bort från varandra så det så.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar