21 november 2011

Kompenserar!

I går på söndagen åt vi stuvade makaroner och kokt korv....för att kompensera åt vi idag ungsstekt lax med ris. Vem har sagt att Måndagsmaten måste vara tråkig?!

Jag njuter av en kopp Zoegas och lugnet som ännu infinner sej fastän barnen är hemma.
Emelie har nyss avslutat sina läxor och Benjamin har kommit hem från kortis och spelar på sin älskade dator. Andreas o Benjamin fascineras just nu av samma spel och de pratar o pratar och jag är så totalt lyckligt ovetande och oförstående till det de talar om, who cares liksom?!

Jag tänkte på "mina" tjejer som jag åkte till Barcelona med, så roligt vi hade, jag saknar er allt måste ju snart vara dags för en date och nästa gemensamma mål! Vi har ju inte ens hunnit träffas o kolla foton, jämmer o elände vad svårt det ska vara att få ihop lite tid!

Uj vad lätt det där kaffet slank ner, måste gå och fylla på lite.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar