13 november 2011

Bara försvann!

Jag gjorde ett långt och fint blogginlägg från min kära iphone i går men vips så försvann det och jag orkade inte blogga igen :(

I fredags var vi hemma hos våra lovely friends Pi o Pe och hade asroligt och trevligt tillsammans, lite bonus var att även Sebbe o Bea var hemma. Vi åt riktigt god mat, drömde t.o.m om den inatt :) drack gott och spelade spel och garvade. Tack så otroligt mkt för en fin kväll, det får vi snart göra om.

Igår lördag hade vi en lugn dag och fikade med vänner på förmiddagen och sedan tog vi det bara lugnt. På kvällen stack Andreas iväg på fest med sina polers och jag o barnen åt McDonalds och kollade på film-Ace Ventura den galopperande detektiven. Jag gillar verkligen inte den tycker den är alldeles för hysterisk men Benjamin ÄÄÄÄÄLSKADE den såå, filmen spelades in och kommer ses många ggr den närmaste tiden antar jag.
Sen kollade Emelie o jag på "så mycket bättre" som just nu är vårt favvoprogram.

Barnen somnade lugnt och fint, STOR LÖGN...Emelie somnade gråtande för hon var så himla trött men Benjamin somnade inte fastän han kämpade länge.
Detta gjorde iaf att både Benjamin och jag lade oss ca 02.00 och jag hade sprängande huvudvärk men vaknade ändå kl 08.00 och då fixade Emelie och jag lite frukost på sängen till Andreas.

Benjamin sov länge på morronen så vi får se hur bra han sover inatt.

I morron är det iaf äntligen dags för jobb igen, som jag längtat. Man får ju tuppjuck på att vara hemma hela sin arbetsvecka. :(

Träning? NÄPP funkar inte alls nu för tiden, har ingen inspiration när det är så mkt som händer runtomkring mej, jag tar bara slut. SÅ jag har bestämt mej för att försöka träna lite hemma när jag kan, vi har ju faktiskt en hel del träningsredskap hemma så det ska inte bli några problem.

Ikväll gick jag genom mössa o vantar ody och inser att vi hade inte alls så mycket som jag trodde så det blir att köpa lite nytt, måtte barnbidraget komma snart.

Nu tar snart batteriet på datorn slut och jag ska dessutom lägga mej för nattens vila.


GRATTIS PÅ FARS DAG MIN ÄLSKADE PAPPA OCH ÄLSKADE ANDREAS!



NU är det natti natti.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar