20 november 2011

Lugn o fin!

Ja, jag känner mej ganska lugn o fin just nu efter en totalt avslappnad helg.
Vi hade egentligen ganska många måsten men gjorde bara ytterst lite av dom eftersom man måste vila efter kaostider. Andreas har mkt på jobbet och det har varit mycket med barnen ody och nån gång ska man vila och det är det vi har helgerna till.
I lördags lämnade vi Älsklingen på kortids så han kommer hem imorron efter skolan, skönt.
Efter kortislämningen åkte vi till Tuna Park med minifamiljen och handlade lite julklappar och jag tror vi bara har två julklappar kvar innan allt är klart och hur skönt känns inte det då?

Jag har dåligt samvete för att jag inte hunnit träna men jag har iaf ätit gott ;)
Tror nog jag kommer hinna med träningen under veckan som kommer.

Idag har jag haft filmmaraton, mina ögon är numer fyrkantiga för jag har sett alla 3 filmerna i Twilightserien och tänkte klämma in ett biobesök snart på senaste filmen Breaking dawn.
Skiter i att det är tonårsfilmer, de är jättebra och jag önskar Emelie vore lite äldre så vi kunde se dom tillsammans.

Nu blir det bloggläsning för mej och sen sova för nu är det ju dags för tidiga mornar i 4 dagar igen.





puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar