03 november 2011

Torsdag=minifamiljsmys!

Benjamin går omkring som en osalig ande..I morron åker han till kortis och det betyder att det är myskväll med familjen. Andreas är inte hemma så då får vi andra mysa på egen hand.
Vet inte hur många ggr jag hört att vi  måste köpa mys till ikväll, ja JA jag ska handla.

Har haft en fin vän på kaffe och hennes dotter o Emelie har lekt och skrattat hjärtligt här hemma under tiden. Det är inte så ofta vi kan träffas men när vi lyckats få till en date pratar vi i timtal och önskar att tiden skulle gå lite saktare så man kan hinna prata om allt man vill. Så tacksam för att få ha dej som vän M.

Jag hade tänkt mej att denna kväll skulle innehålla ett biobesök men barnen men Benjamin tvärvägra, han ville inte åka nånstans utan bara vara hemma så då fick Emlan o jag rätta oss efter det.

Nu spelas det dataspel och kollas på Harry Potter och då passar jag på med bloggen och så borde jag nog vila en stund för jag är så trött och har gräslig träningsvärk och dessutom jätteont i min skuldra, det ska bli fantastiskt skönt med massage av Maria på måndag- längtar!!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar