30 november 2011

Gla för det lilla!


Oj oj oj vilken dag på jobbet, ingen rast, ingen ro och så svisch hem, fixa käk till lillanuttan och så stack hon och Andreas iväg på IES öppet hus. Skolkören sjöng och Emelie sjöng en låt solo, duktiga tjejen.
Jag skulle följt med men då hade Benjamin blivit ensam hemma och det är inte helt lyckat.

Jag har istället roat mej med att städa badrummen, av olika orsaker som jag inte tänker gå in på så tycker jag det iaf är totalvidrigt att städa badrummen men ikväll blev det av.
Nu luktar det citrus här hemma för det älskar jag som doft på rengöringsmedel.

Jag hade ett mindre nervöst sammanbrott efter dammsugnungen för då hittade jag ingen av den däringa vridaurgrejen till skurhinken och jag har två!
Letade letade och hittade, länge sedan jag blev glad av städmaterial ;)



Tänk att en grå plastbit kan göra en så glad hahaha.

Ikväll har jag pratat med minsta lillasyster i tfn och vi har skrattat och varit allvarliga, myspysigt.
Pappa o jag har också hunnit prata i tfn, galet vad vi är kommunikativa idag.

Har sagt det förut och tänker tjata ett tag till... Längtar till helgen då jag får se min älskade familj igen.



Detta är jag grymt sugen på nu och så djungelvrålsklubbor förståss ;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar