23 november 2011

hej mitt i natta!

Ingen sömn vill infinna sej och så här 4 knäckemackor senare sitter jag och kommer på att jag missade att ta fram grejer ur frysen på jobbet, suck!!!
Ja, ja det hinner nog tina om jag tar fram det imorron också.
Vik på jobbet idag,absolut helt ok, skönt med en människa som tar egna initiativ och frågar om man inte vet hur saker ska göras, tummen upp för det!

Efter avslutat arbetspass drog vi till med ett APT vilket då  är personalmöte för er som inte fattar he he.
Blev inte så sent vilket är skönt och innebar att jag hann hämta Emelie och hennes vänner från dansen inne i stan.
Vi lyxade med pizza som kvällsmat och Andreas o jag kollade på SOA (sons of anarchy) senaste avsnittet, det är så grymt spännande. Jag vill verkligen inte att denna serie ska ta slut nån gång.

Har funderat lite mer på julklappar, adventspyntning och bakning inför kommande helger men inte har jag blivit klokare för det ;)

I helgen har jag dock bestämt mej för att baka pepparkakor med barnen så i morron lär jag väl kolla att allt finns hemma för prövningarna.

Annars då?
Jo, tackar som frågar ;) det rullar väl på som vanligt med jobb, lite allmän stress över att känna sej otillräcklig och inte ha nog med ork att göra alla borden..typ mina fönster som jag aldrig putsat sen vi flyttade in här för typ 4 år sedan. Kanske en överdrift men det är inte gjort alls ofta för jag är verkligen skitdålig på det och häromdagen när jag försökte så blev trasan SVART! Kanske att man har väntat för länge då va va va.
Vill bara tala om att min kära mor är jätteduktig på att ta hand om hemmet och fixa o dona, önskar jag hade hälften av hennes ork och kunskap, tycker man borde ärva sånt bara.

Nä nu ska jag verkligen försöka sova för att orka peka med hela handen för stackars vikarien i morron.

Puss o kram till er alla.


2 kommentarer:

  1. Chatto! Du är underbar! Du skriver att din mamma hade på ett annat sätt. Hade hon dina barn? Är du hon? Näpp! Jag säger: KÖP FÖNSTERTVÄTT FÖR 17!! Det är värt och det blir så fint. eller locka Camilla med fika så tvättar hon kanske? Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack Linda för att du drar in mig i detta också...

    SvaraRadera