10 november 2011

två ögon!

Ja, två ögon är det ju man oftast har och så även jag, jag toppar dessutom med ögoninflammation i båda!
Jag hoppas allt är över till Måndag iaf för då vill jag verkligen jobba, det vill jag även  nu.
Idag har jag inte gjort så mkt mer än att tvätta mina ögon och kolla film. En för övrigt skittråkigt film, den heter "The hours" och jag förstår inte varför den fått så fantastiskt bra kritik..jaja spela roll, jag har sett den iaf.

Jag har bakat lite idag också men kan inte skriva så mkt om det utan får visa färdiga resultatet senare för det kommer inte vara klart förrän i morron och jag måste köpa lite mer grejer för att få ett bra slutresultat.

Alice leker med Emelie på rummet och jag går o väntar på att min älskade pojk ska komma hem från skolan-längtar!

Ikväll ska Emelie o jag kolla på finalen av Robinsson, hon brukar bara få se det på tv4play annars eftersom hon har läggdags kl 20, men i morron har hon ledigt så då blev detta ju en kväll som hon kan vara uppe lite längre på.

Se där ja, kom ett ilsket barn hem..man vet det när han inte ropar hej och svarar på tilltal, då har nåt hänt, så jag ska gå o kolla läget nu.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar