27 november 2011

OMG! ETT helt år!


Alltså jag har varit på Twilight, breaking dawn part 1 ikväll. Hur ska man kunna vänta ett helt år på att få veta vad som händer alla? Det kommer vara en olidlig väntan. Jag önskar mej därmed de sista böckerna i serien så jag vet vad som kommer hända ;)


 

Dagen har för övrigt inneburit adventspyntning i det lilla och lite tvätt och städ.
Emelies "gamla" säng blev såld och hämtas på tisdag vilket ska bli skönt att få undan nu när det kommer nattgäster till helgen.
Äldsta lillasyster med barn kommer och så kommer även bror med sambo, blir en bra spelkväll och dessutom god hjälp att förbereda lokalen för fest!

Annars så är kommande veckan en prövning, Andreas går live med ett projekt vilket kräver en del, han har ju dessutom sina boxpass och så hinner vi med utvecklingssamtal för Benjamin och öppethus-kväll på Emelies skola och jag tänkte hinna med att baka tårta till lördag bara för att jag vill..och så är det lite annat pyssel och det vanliga med tvätt och städ och träning osv, osv.
Allt jag skriver nu är egentligen bara en för tidig ursäkt för att jag inte kommer skriva så mkt under kommande veckan he he.

Titta nu på trailern och säg att ni också vill se filmen..jag kan gärna se den en gång till!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar