22 december 2010

Ännu ett låååååååångt inlägg har försvunnit....tror det är nån felinställning på min lilla Ipad, det funkar inte riktigt att länka och så dör den bara från bloggen, allt annat funkar utmärkt.
Idag har det varit skolavslutning på B skola, tre snabba sånger, kaffe o pepparkaka sen var det God Jul...
Petra o jag drog på stan o shoppade till oss själva ;)
Jag köpte ett case och ett trådlöst tangentbord till min Ipad för pengar från Stig o Annika, tack så mkt!
Hittade dessutom en fin vinterjacka till Benjamin och varsin vårjacka till E och B, likadana jeansjackor faktiskt.
Under tiden jag vandrade vidare till mitt jobb för att äta julbord( med förfrusna öron) eftersom jag glömt mössan..så klippte sej Benjamin, OH GLORY! Han var långhårig som en drasut och nu är han såååå fin så fin min lilla älskling, korthårig som pappa, hans idol ;)

Ikväll har vi packat ner julklapparna och kläder inför julresan till Kise by, längtar intensivt till i morrn em då vi ska åka, först sova, sen jobba, sen packa in allt i bilen och på med musik i stereon, tror vi tar kombon: PINK, DANIEL ADAMS RAY samt Oscar Lindros, ja vi drar till med Taylor Swift också. Galet bra resa det kommer bli.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar