08 december 2010

Ljuvliga dag som är över!

Vaknade trött som ett ärk, ville verkliegn inte alls gå upp ur sängen.
Men , men, bara upp och ut i kylan, skumpa buss och så framme på jobbet som jag älskar.
Idag hade vi älggryta, det var så himla gott och oerhört länge sedan jag åt det.
efter jobbet hemåt på buss och se till att en liten bångstyrig flicka, trött som få skulle göra lite läxor innan vi skulle till hennes skola på lite julssångsmys ute på skolgården. Hade typ ett mindre världskrig men kom i tid till sångeriet och sen var hon på bra humör och fortsatte verkligen glatt med läxor när vi kom hem igen.
Sen var det dags för julkalendern och så självklart Biggest looser som vi följer slaviskt.
Nu sover Emelie och Andreas är nere hos Benjamin, snart läggdags för honom också.
Jag ska kolla Greys anatomy och så sova gott. I morron är sista jobbdagen för veckan och jag tyckte det nyss var Måndag!

Har bilder o film från kvällen på min Iphone så jag lägger upp det i ett nytt inlägg.


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar